oktober 09, 2014

DET HÄR ÄR VAD VIVI LINDE SJÄLV HAR SKRIVIT OM ALLT -DET TAR ALDRIG SLUT FRÅN HENNE

DET HÄR ÄR VAD VIVI LINDE SJÄLV HAR SKRIVIT O SAGT OM ALLT PÅ SIN SIDA...VERKLIGTEN VÄLDIGT ENKELRIKTAT MOT MIG HELA TIDEN..O SOM HON SKRIVER; HON KÄNNER INTE MIG MEN KAN PÅ EN GÅNG LÄMNA ETT EXPERTUTLÅTANDE PÅ MIG SOM PERSON PÅ DET SOM HENNES DRAMA QUEENS TILL VÄNINNOR VISKAT I HENNES ÖRA...


Kommentar från vivi linde idag 9/10


Vivi Linde Medium
7 tim · Har redigerats · 
Jag tänker inte kommentera inlägget som jag skrivit strax innan detta mer, och inte heller skriva ngt mer så vidare inget galet händer. Jag ville bara dementera så ingen tror att det är sant om de får höra lögnen. Jag lägger min tid och energi på viktigare saker. Bara så ni vet  Ha en fin dag på er 
Gilla
Gilla · Dela



vivi linde kommenterar ett privat mail från mig....vem var du som skickade det?


Vivi Linde Medium
7 tim · Har redigerats · 
Till min kännedom har det nu kommit att Birgitta skickar detta lögnaktiga mail till folk. Min polisanmälan ligger kvar och jag har inte haft någon som helst kontakt med henne och definitivt inte bett henne om ursäkt. Jag hade släppt detta men då detta mail cirkulerar så känner jag mig tvingad att dementera.
Hon skriver på sin hemsida att hon ansökt om kontaktförbud, jag har ALDRIG någonsin kontaktat henne. Samtidigt ber hon att jag ska höra av mig? Hur går det ihop? Jag blir bara jätte trött.


Vivi Linde Medium
Just nu jämförs jag tydligen med Hitler, en del vet inte när det är dax att sluta. Blir lite mer till samlingen till polisen..http://malurvas.blogspot.se/

detta har inte vivi linde läst själv ens...jag jämförde mina känslor i allt med hur judarna måste ha kännt för hitler..inte att vivi linde var en hitler...läs själa o se vad som står

Vivi Linde Medium
Jag får otroligt mycket mail, jag är ledsen men jag orkar inte svara mer om denna saken. Nu låter vi det vila. Framför allt så behöver jag få landa i min ensamhet och lugn ett tag 


HÄR ÅTERKOMMER VIVI LINDE HELA TIDEN MED ATT HON VILL ATT ALLT SKA FÅ ETT SLUT...MEN VARFÖR DRAR DU DÅ UPP ALLT IGEN..OCH DET DU FICK KÄNNEDOM OM VAR FRÅN MIN BLOGG...DU KAN JU LÄSA ALLTSÅ KAN DU FÖRSTÅ DET SOM SKRIVS OCKSÅ..JAG TRODDE VI SKULLE LÅTA VARANDRA VARA IFRED I O MED ATT VI BLOCKADE VARANDRA PÅ FACEBOOK...INTE ATT DU SKULLE ÖKA DITT OMOTIVERADE INTRESSE FÖR MIG.

Vivi Linde Medium
Trött o slut landar jag i soffan. Tack alla fina för ert stöd  Anmälan är gjord till en utomordentligt trevlig polis. Polisen tyckte att åtalet skulle gå under Förtal. Nu är det upp till polisen vart dom tar det, det kan vara svårt med nätbrott, närmsta veckorna så vet jag.
Jag har skärmdumpar på att hon har anklagat mig för att mordhota, hota, stalka, trakassera, påstå att hon är ett bluff medium, skriva ut mina egna diplom till mig själv, jobba svart. Hon påstår att Fb tagit bort mitt inlägg (det finns kvar).
INGET av detta är sant!
Hon säger att hon yrkar på näringsförbud??? och skadestånd?? Är det nu man ska tro att man är utsatt för ett practical joke?
Hon anklagar mig för meddelande som andra har skickat till henne, en av personerna addade mig i går kväll, en person har jag som vän sen innan, en är inte vän med mig. Retar hon upp folk så är det inte mitt fel.
Hon anklagar även Sussie för att vara orsaken till alltihop. Sussie addade mig EFTER att hon såg mitt inlägg som är upprinnelsen till detta.
Det hela började med att jag förnekade att någon form av samarbete har existerat mellan henne och mig eller Pehr. Sen löpte hon amok..
Allt jag har skrivit finns ocensurerat här på fb, jag har inte bloggat om detta och inte spridit mina ord utanför min sida här till skillnad mot henne.
Jag hoppas nu att hon slutar. Jag är färdig med detta. Polisen sa att jag har ett val att inte låta det gå till åtal, allt beror för mig på vad som kommer efter detta. Fortsätter det så blir det flera anmälningar, så är det bara. Jag tar inte skit 


Vivi Linde Medium
Hur tänker hon där? Menar hon att hon har gjort Pehr gay? Eller ? hahahahaha
Bloggen:
JAG MINNS EN SCHISM INOM DET MEDIALA PÅ 80 TALET NÄR PEHR TROLLSWEDEN VAR GIFT MED YLWA TROLLSWEDEN IDAG LEVER PEHR MED LENNART...NEJ JAG ÄR INTE EMOT HBQT VÄRLDEN ABBSOLUT INTE..MEN JAG BÖRJAR FÖRSTÅ VAD DERAS RÄDSLA GENTEMOT MIG HANDLAR OM


Vivi Linde Medium
Anmälan som jag ska göra idag går under "Näthat" har jag blivit varse. Ja, hat har jag definitivt upplevt. När jag läser polisens motivering varför jag ska anmäla så känner jag mig säker på att jag gör helt rätt. Ingen ska behöva utstå något liknande eller värre. Jag drar mitt strå till stacken helt enkelt för att sätta stopp eller åtminstone säga att detta inte är okej. Jag tänker på enskilda stackare som inte får det stödet som jag har fått, som inte fått skärmdumpar skickade till sig och som känner sig maktlösa, påhoppade och misstänkliggjorda. Jag gör det för dom.
Vi är dessutom 2 st som kommer att göra en anmälan idag (inte Pehr)
Namaste Vivi
Näthat – Utsatt
Vivi Linde Medium
Hemkommen efter en middag med älsklingen på stan säger jag tack för idag och slut för idag, och jag är verkligen slut. Jag är dessutom oerhört irriterad för att jag imorgon tvingas åka och anmäla en person för förtal. Jag har verkligen inte tid med sånt här skit!Tack kära syster Kristin som följer med
Jag tycker verkligen polisen ska få fokusera på viktigare saker än tjafsande människor. Tyvärr så kan jag inte låta anklagelser om att jag har mordhotat och stalkat stå oemotsagda. Att bli kallad stalker och bli anklagad för att ha skickat 55sms och 34 samtal igår när jag inte ens vet var människan finns att nå känns bortanför magstarkt, jag är dessutom blockad så se henne kan jag inte heller.
Tack vare er mina kära Fb-vänner så har jag/vi nu fått drösvis med skärmdumpar från hennes Fb-sida och blogg som polisen kommer att få imorgon.
Tråkigt nog så känner jag mig tvingad till att anmäla då jag inte ser någon ursäkt i antågande och jag tror inte heller hon kommer att sluta att förtala mig.
Detta är det enda sättet som jag ser att jag kan sätta en punkt för det hela på. Och så får det bli. Att polisanmäla en annan människa var något som jag önskade att jag aldrig skulle behöva göra, det känns tragiskt i sig.
Jag önskar att denna kvinna kan finna frid i sig själv. För mig går livet vidare,
"John 8:32" - And you shall know the truth, and the truth shall make you free.”
Tack underbara människor från djupet av mitt hjärta för ert stöd och den kärleken ni visat, det är ngt som jag tar med mig från denna upplevelsen
Namaste Vivi
Vivi Linde Medium
Det är verkligen fruktansvärt när en person klipper och klistrar i ett svar från Facebook och får det att se ut som att hon har fått svar från facebook att mitt inlägg som hon anmält är borttaget av Facebook. Sedan skriver hon i forum och i blogginlägg och sprider sin osanning. Mitt inlägg ligger synligt på sidan, Facebook ser ingen anledning att ta bort det.
Allt för att hon hittade på ett samarbete m mig och Pehr och jag inte accepterar den lögnen. Att sen många som känner sig lurade av henne svarat i inlägget får hon nog själv ta ansvar för, det är inte min sak. Vet hut människa!
Hon vet minsann hur man bränner broar..
Gilla
Gilla · Dela

DET HÄR ÄR UPPRINNELSEN TILL ALLT...O I ALLT DETTA HAR INTE VIVI LINDE STAKE ATT TA KONTAKT MED MIG PRIVAT..ALLT JAG SÄGS O SKRIVER ÄR TYDLIGEN LÖGN O JAG FINNS INTE...WELL WELL WELL...

Vivi Linde Medium
Nu ska jag göra ett inlägg som känns väldigt olustigt att göra. Till min kännedom har det kommit information om att det finns en kvinna som påstår att hon samarbetar med mig och Pehr Trollsveden Jag har själv blockat denna Birgitha på Facebook då hon bettet sig illa i mina ögon. Jag vill bara att ni ska veta att om ni får höra att denna kvinnan samarbetar eller har samarbetat med mig eller Pehr så är det en lögn. Jag har aldrig träffat denna kvinna och jag har aldrig haft något personligt med henne att göra. Anledningen att jag väljer att skriva detta är för att hon beter sig på ett sätt som gör att jag inte vill förknippas med henne och att hon använder våra namn för att ta sig fram inom medium världen. Sorgligt men sant.
Gilla
Gilla · Dela

LÄS GÄRNA O FÖRSÖK FÖRSTÅ; JAG KALLADE OSS KOLLEGOR I DET MEDIALA DET PASSADE INTE VIVI LINDE...ÄR DET DÅ FÖRSVARBART ATT BETE SIG SOM HON GÖR???? HON ÄR JU SÅÅÅ MYCKET SNYGGARE O BÄTTRE ÄN JAG?????





https://wordpress.com/post/16677891/1829