september 19, 2015

Kan du hjälpa mig hitta min släkt från Björkvik Katrineholm Kils socken?

♥♥♥ Jag släktforskar lite. Kan du hjälpa mig? Tyvärr är nästan alla äldre borta idag. Det finn sysslingar men dem har jag ingen kontakt med. Skulle vara trevligt om ni hörde av er. Detta är min farmor Gunhild Persson ( född Moberg ) från Kils socken Björkvik Katrineholm. Hon gifte sig med min farfar Hilmer Persson. De fick 8 barn. Idag lever bara de 2 yngsta Sonja o Börje. Min pappa var sonen Edvin som fick polio sommaren 1944. Sonen Johnny omkom tragiskt vid 18 års ålder. Tyvärr är även Maj-Britt, Gunvor o Sven- Erik borta idag. De flyttade från Björkvik till Stockholm. Bosatte sig i förorten Aspudden. Gunhild o Hilmer hade ett sommarställe i Pettersberg mellan Strängnäs o Mariefred. Är du kusin, syssling eller vän hör gärna av dig.♥♥♥





min farmor Gunhild Persson o min farfar Hilmer Persson gudföräldrar på dopdagen av min dotter 20/8 1988 hemma i Solberga södra Stockholm.



du får kontakt med mig på mail adress  birgitha2001hemm@hotmail.com
eller min facebook sida
Birgitha Persson / Kungsör.
Nej jag vill inte låna pengar jag vill bara ha kontakt med mina släktingar.