januari 03, 2016

ett litet ps med aktuell status på situationen

http://www.123minsida.se/Birgithaz



ett litet tillägg med aktuell status på situationen

sedan har jag fått erfara att det faktiskt finns folk som ifrågasätter mitt liv..att det är mitt egna fel det jag gått igenom och att jag inte alls skall hänga ut de som behandlat mig illa...fick tex höra att susanne oficiellt legat på sjukhus en vecka...du har ju setat häktad...fram med vilka ni är istället...och att Bo göran sitter o kontaktar andra fruntimmer när du inte är hemma...där jag är nu har de sökt på er i belastningsregistren o funnit hur mycket som helst..stå för det ni gör någon gång..det här tar inte slut förrän ni är dömda igen...och ni som sitter på susanne o grevens sider akta er...de var borta gemensamt några veckor..tror ni de var på den romantiska smekmånaden då???nej då satt de inne...o de kommer att få åka tillbaka...ni kanske blir kung o drottning då???