november 25, 2016

ALLRA KÄRASTE DOTTER VART SKA JAG SKICKA JULKLAPPAR O JULKORT..TILL POLISEN ELLER JONATHANS MAMMA?

jag är såå oändligt tacksam över att; svensk byråkrati

och det som ska föreställa det svenska polis- o rättsväsendet

inte samarbetar fortare...mycket i Danmarks ärendet har
hunnit preskibera sig själv o det hann det innan åklagaren skulle lämna in ev ett åtal...nu är det snart 4 år som ni hållit på o kostat svenska samhället en massa skattepengar fast ni är danska medborgare....

nu har ärendet tagit jul lov till våren 2017 "någon gång"..tack

nu ska jag också ta jul ledigt o landa lite...ha det gott allesammens..o de andra ärendena blir väl också preskiberade så småningom..förutom kungsör då..det är fortfarande öppet...




och allra käraste dotter du hade bara behövt be mig i hövlig respektfull ton att inte höra av mig mer...vart ska jag skicka dina julklappar o ditt julkort...till polisen?
*******************************************************************

tack therese; om det nu var du...du behöver inte överdriva för mig aldrig jag vet hur fin du är...är det någon som driver med mig i denna familjetragedi hoppas jag svart karma slår ut dig ordentlgt





jag finns alltid här therese alltid...och jag vet du kommer en dag...den dagen blir min finaste..lika fin som när du föddes











**********************************************************************************